Vraag over embird

Embird
Plaats reactie
Wil87
Borduurfanaat

Vraag over embird

Bericht: # 133550Bericht Wil87
05-11-2014 22:00

Hallo,

Ik lees hier heel veel over embird.
Ik ben het eens gaan googelen maar op de Nederlandse site kom ik er niet echt uit.
Werkt dit ongeveer hetzelfde als PE Design Plus? Dat gebruik ik nu namelijk, maar kan daarin niet handmatig patronen maken.
Moet je embird kopen of is het na registratie gratis? Werkt het ook op PES bestanden en op mijn brother machine?

Sorry dat het nogal veel vragen zijn, maar ben er erg benieuwd naar!

hama
Optima Forma

Bericht: # 133557Bericht hama
05-11-2014 22:27

Het zijn helemaal niet veel vragen wil. Embird moet je aankopen maar omdat het in gedeeltes kan kun je zelf bepalen wat je koopt en dus hoe duur het wordt. Kijk ook eens in amerika naar de prijs dat scheelt behoorlijk. Of het gelijk aan pedesign is kan ik je niet vertellen heb daar nooit mee gewerkt. Ik vind embird een geweldig programma en werk er graag mee. Je maakt er mooieborduurtjes meemaar voor elk digitaliseer programma geldt je moet het leren en heel vee oefenenen het is niet even op een knopje drukken en klaar.
Als je meer wilt als een ander, moet je er ook meer voor doen

Jubelientje
Optima Forma

Bericht: # 133560Bericht Jubelientje
05-11-2014 23:21

Ter aanvulling:
Embird kan je op veel sites downloaden, dan heb je de proefversie die dertig dagen werkt.
Je kan zo 'proeven' van wat het programma allemaal kan, mits enkele beperkingen.
Ben je overtuigd dan koop je een registratiesleutel voor dat onderdeel dat je wenst.
Je begint natuurlijk met de basisversie en je vult aan met modules, bv. Studio (om zelf te digitaliseren), kant en klare alfabetten om te gebruiken, sfumato (om foto's om te zetten) enz.
Deze sleutel kopen kan je via vele sites. Aankopen in het buitenland is meestal goedkoper door de wisselkoersen.
Ook al koop je het op een Engelstalige site, je kan de taal van het programma instellen op je computer.
Ikzelf vind het een maxi-gebruiksvriendelijker-programma voor een 'mini-prijs' t.o.v. 'professionelere' digitaliseer programma's.
En natuurlijk herkent het heel veel soorten borduurbestanden (pes-hus- enz... ) en kan je het gebruiken met Brother machines.
Wie zich verliest in zijn passie,
is minder verloren dan wie zijn passie verliest.

miranda
Optima Forma

Bericht: # 133567Bericht miranda
06-11-2014 09:31

Ik heb pas bij Jubelientje gezien hoe het een klein gaat met embird.
Het werkt ongeveer hetzelfde als pe design maar de zwarte omlijningen gaan wel een stukje makkelijker!
Alleen de versie die jij hebt, de pe plus is ook niet echt geschikt om handmatig te digitaliseren maar alleen automatisch.
En dat geeft zelden een mooi borduurpatroon.
Dan heb je toch echt een hogere versie software nodig.
Groetjes Miranda

Wil87
Borduurfanaat

Bericht: # 133598Bericht Wil87
06-11-2014 22:07

Alleen de versie die jij hebt, de pe plus is ook niet echt geschikt om handmatig te digitaliseren maar alleen automatisch.
En dat geeft zelden een mooi borduurpatroon.
Dan heb je toch echt een hogere versie software nodig.

Ben ik het niet helemaal mee eens!! Ik digitaliseer elke afbeelding in PE Design plus en dat gaat super goed! Het levert mij mooi geborduurde patronen op!
Het enige nadeel aan deze sofware is dat je zelf niet kan digitaliseren, maar bij nader inzien heb ik daar toch geen geduld voor denk ik ;)
Iedereen bedankt voor de reacties!

Plaats reactie

Terug naar “Embird”