proefversie embird

Embird
Plaats reactie
alexandra
Forumverkenner

proefversie embird

Bericht: # 143883Bericht alexandra
19-09-2015 09:30

Hallo dames,

Ik Ben San het kijken voor wen ander programma, ik heb nu design plus. Maar ik vindt dit een lastig programma. Nu Kwam ik embird tegen en dat je het gratis een proefversie Mon downloaden. in hoeverre is dit programma makkelijker en wat is het verschil met de betaalde versie?
En heeft iemand het liggen en doet er niets mee.
Gr alexandra

Jubelientje
Optima Forma

Bericht: # 143891Bericht Jubelientje
19-09-2015 14:17

De proefversie werkt maar één maand en niet alle onderdelen volledig zoals in de echte versie.
Embird download je via het internet en je koopt een registratiecode om het actief op je naam te gaan gebruiken.
Je kan dus vanuit de proefversie gewoon verder gaan en de gekochte codes installeren om het echt te gaan gebruiken.
Dat dus iemand het 'ergens heeft liggen' kan gewoon niet.

Embird is gebruiksvriendelijk MAAR ook hier komt het niet met één muisklik: er is ook veel studie en oefening noodzakelijk!
Wie zich verliest in zijn passie,
is minder verloren dan wie zijn passie verliest.

A.S
Super Borduur(st/d)er

Bericht: # 149372Bericht A.S
25-04-2016 12:45

Ik heb de proefversie ook geïnstalleerd ben het een beetje aan het bekijken. Ik snap er natuurlijk nog niet veel van. Maar wat heb ik nodig om de borduurpatronen te zien? Is dat Iconizer? En het basispakket natuurlijk. Ik heb nu de 6D maar daar heb ik altijd last dat ik de patronen niet goed kan bekijken de patronen zijn zwart of heel klein. Ik kan ze wel openen in de ring en dan zijn ze wel zichtbaar. Maar het is gewoon vervelend. Ik heb daar al wel eens tips voor gehad om dit te verhelpen maar dat werkt niet. Vandaar dat ik daar eigenlijk een beetje klaar mee ben . Zou ik Embird en 6D naast elkaar kunnen gebruiken? Want het digitaliseren in 6D gaat wel goed. Wie kan mij een beetje wijzer maken?

Annie
Husqvarna Designer Ruby Royale
6D Premier Embroidery Sytem.
Janome Memory Craft 9400 QCP
Husqvarna Opal 690Q

http://annie.scholing-online.nl/

Elisabeth
Optima Forma

Bericht: # 149384Bericht Elisabeth
25-04-2016 23:52

A.S schreef:Ik heb de proefversie ook geïnstalleerd ben het een beetje aan het bekijken. Ik snap er natuurlijk nog niet veel van. Maar wat heb ik nodig om de borduurpatronen te zien? Is dat Iconizer? En het basispakket natuurlijk. Ik heb nu de 6D maar daar heb ik altijd last dat ik de patronen niet goed kan bekijken de patronen zijn zwart of heel klein. Ik kan ze wel openen in de ring en dan zijn ze wel zichtbaar. Maar het is gewoon vervelend. Ik heb daar al wel eens tips voor gehad om dit te verhelpen maar dat werkt niet. Vandaar dat ik daar eigenlijk een beetje klaar mee ben . Zou ik Embird en 6D naast elkaar kunnen gebruiken? Want het digitaliseren in 6D gaat wel goed. Wie kan mij een beetje wijzer maken?

Annie
Annie, ik heb het basispakket van Embird en Iconizer. Daarnaast Design Next. Daar kan ik mee digitaliseren.
In Embird niet omdat ik die uitbreiding niet heb. Maar in het gewone basisprogramma wel patronen aanpassen en bewerken en dat gaat heel goed.
Iconizer werkt geweldig, alle patronen zie je in Windows staan zonder dat je daarvoor het programma hoeft te openen.
Dus het naast elkaar gebruiken gaat goed. Maar samen gebruiken kan dus niet. Wel een patroon importeren zowel in het een en het andere maar niet tegelijkertijd.
Groetjes, Elly.

http://quiltje.blogspot.nl/

For a better world tomorrow, people must learn today the history of yesterday.

Ans
Super Borduur(st/d)er

Bericht: # 149433Bericht Ans
30-04-2016 18:25

A.S schreef:Ik heb de proefversie ook geïnstalleerd ben het een beetje aan het bekijken. Ik snap er natuurlijk nog niet veel van. Maar wat heb ik nodig om de borduurpatronen te zien? Is dat Iconizer? En het basispakket natuurlijk. Ik heb nu de 6D maar daar heb ik altijd last dat ik de patronen niet goed kan bekijken de patronen zijn zwart of heel klein. Ik kan ze wel openen in de ring en dan zijn ze wel zichtbaar. Maar het is gewoon vervelend. Ik heb daar al wel eens tips voor gehad om dit te verhelpen maar dat werkt niet. Vandaar dat ik daar eigenlijk een beetje klaar mee ben . Zou ik Embird en 6D naast elkaar kunnen gebruiken? Want het digitaliseren in 6D gaat wel goed. Wie kan mij een beetje wijzer maken?

Annie
Annie ik kijk de patoontjes sewicons
dat gaat ook prima

http://sandscomputing.com/products-shop ... umbnailer/
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt!!

Bernina aurora 440
Brother PR 1000
Janome Cover pro CPX
Singer featherweight uit 1947
Juki lock
4D Prof

A.S
Super Borduur(st/d)er

Bericht: # 149434Bericht A.S
30-04-2016 18:28

Ik heb nu het basispakket en Iconizer geregistreerd. Mijn indruk is dat het goed gaat. Moet nog veel leren maar dat komt wel goed.

Annie
Husqvarna Designer Ruby Royale
6D Premier Embroidery Sytem.
Janome Memory Craft 9400 QCP
Husqvarna Opal 690Q

http://annie.scholing-online.nl/

Ans
Super Borduur(st/d)er

Bericht: # 149435Bericht Ans
30-04-2016 18:31

A.S schreef:Ik heb nu het basispakket en Iconizer geregistreerd. Mijn indruk is dat het goed gaat. Moet nog veel leren maar dat komt wel goed.

Annie
Komt goed Annie
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt!!

Bernina aurora 440
Brother PR 1000
Janome Cover pro CPX
Singer featherweight uit 1947
Juki lock
4D Prof

Lies Janssen
Behulpzaam

in reactie op bericht Annie:

Bericht: # 149498Bericht Lies Janssen
03-05-2016 13:23

Hoi Annie,

jij schreef het volgende iets over dat 6D patronen bekijken. Nu heb ik hetzelfde probleem maar niet bij alle patronen! Ik gebruik 6D alleen om mijn patronen te kunnen zien via Windows verkenner, dit vind ik erg handig. In eerste instantie werkte dat heel erg goed maar nu krijg ik telkens meer patronen die zwart worden en dus moeilijk zichtbaar zijn. Ik hoor graag wat voor tips jij hebt gekregen om dit te verhelpen. In het kader van niet geschoten, altijd mis...

Groetjes,
Lies

Plaats reactie

Terug naar “Embird”