[opmerkingen] Flight Of Imagination
-
- Super Borduur(st/d)er
[opmerkingen] Flight Of Imagination
Onder dit kopje mag je reageren op de objecten die geplaatst zijn bij [projectje] Flight of Imagination.
-
- Senior borduur(st/d)er
Hij is prachtig geworden Pink!
Groetjes Mirjam
Groetjes Mirjam
www.mippie.com
De eerste en enige Nederlandse website met borduurmachine patronen die je direct kunt downloaden na Paypal betaling!
De eerste en enige Nederlandse website met borduurmachine patronen die je direct kunt downloaden na Paypal betaling!
-
- Super Borduur(st/d)er
Dank je !mippie schreef:Hij is prachtig geworden Pink!
Groetjes Mirjam
Leuk dat jou lampenkap er nu ook bij staat, maar die mocht onder hetzelfde topic. Dus reageren op mijn [projectje] flight of imagination met een tegenprestatie. Snap je,.. zodat alle "plaatjes" in een topic komen en alle opmerkingen.
Misschien wil Ath hem wel verplaatsen
-
- Senior borduur(st/d)er
owww ik ben redelijk blond geweest merk ik wel weer...
Lieve Ath, zou je het willen veranderen?
Groetjes Mirjam

Lieve Ath, zou je het willen veranderen?

Groetjes Mirjam
www.mippie.com
- Ath
- Site Admin
Helaas kan een topic (iig het eerste bericht) niet met een andere topic worden samengevoegd. :( (vanwege de vrij oude versie van de forum software)mippie schreef:Ath, zou je het willen veranderen?
Mippie, wil je s.v.p. in de originele topic jouw afbeeldingen toevoegen, ik zal de 2 topics afsluiten voor verdere bewerking/toevoegingen.
Ik heb de gebruiksaanwijzing iets verduidelijkt om te proberen dit een volgende keer te voorkomen :)
/Ath
-
- Super Borduur(st/d)er
Dank je wel Ath ! Je bent een kanjer !!Ath schreef:Helaas kan een topic (iig het eerste bericht) niet met een andere topic worden samengevoegd. :( (vanwege de vrij oude versie van de forum software)mippie schreef:Ath, zou je het willen veranderen?
Mippie, wil je s.v.p. in de originele topic jouw afbeeldingen toevoegen, ik zal de 2 topics afsluiten voor verdere bewerking/toevoegingen.
Ik heb de gebruiksaanwijzing iets verduidelijkt om te proberen dit een volgende keer te voorkomen :)
-
- Optima Forma
Zie nu pas je lampekap Mippie. Hij is mooi zeg. Mooi die kleuren. Grappig om te zien hoe het zelfde patroontje zo anders kan worden.
Groetjes, Elly.
http://quiltje.blogspot.nl/
For a better world tomorrow, people must learn today the history of yesterday.
http://quiltje.blogspot.nl/
For a better world tomorrow, people must learn today the history of yesterday.