Voorstellen MdeBij

We vinden het leuk als je je hier even voorstelt, iets vertelt over de door jou gebruikte machine(s) en software, en hoeveel ervaring je hebt met machinaal borduren.
Anti-spam maatregel: Nieuwe gebruikers kunnen alleen hier een berichtje plaatsen.
Plaats reactie
MdeBij

Voorstellen MdeBij

Bericht: # 160426Bericht MdeBij
20-02-2021 11:37

Hallo allemaal

Ik ben hartstikke nieuw. Zal me eerst voorstellen. Ben een jongedame van 67 met echt heel veel hobby’s en interesses, vooral handwerken. Dus ik haak, en naai en knutsel poppenhuizen Etc.
Getrouwd, twee kinderen en trotse oma van twee kleinkinderen.
Borduren, heb ik in mijn jeugd veel gedaan, gewoon met naald en draad. Geborduurde kleding vindt ik altijd prachtig
Tijdens deze crisis wilde ik wat anders, dan beestjes en kleding haken. En toen viel mijn oog op de brother M280D
En als newbee zijnde kom ik op dit forum terecht, want ik snap er nog niet zoveel van, het garen gebruik de steunstoffen en etc
Door de crisis kan ik nu vanzelf geen workshops volgend
Dus er zullen veel vragen van mij komen.

Ath
Site Admin

Re: Voorstellen MdeBij

Bericht: # 160428Bericht Ath
20-02-2021 14:32

Hallo MdeBij,

Welkom op dit forum, en leuk dat je je voorstelt :)

Ik heb je bericht verplaatst naar het forum Voorstellen, omdat het daar beter tot z'n recht komt.

Heb je ook een roepnaam waarmee we je kunnen aanspreken (MdeBij lijkt erg op Maja de Bij..., van een tekenfilm serie)
/Ath

IngridL
Senior borduur(st/d)er

Re: Voorstellen MdeBij

Bericht: # 160429Bericht IngridL
22-02-2021 07:16

Welkom, mij lijkt het beste dat je veel YouTube filmpjes gaat kijken, daar zul je veel informatie vinden en gelijktijdig zien hoe het een en ander moet. Ga ervan uit dat je ook een handleiding bij je machine hebt gekregen. Facebook zijn ook veel groepen over machinaal borduren waar je vragen kunt stellen.

gr.Ingrid

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”