Even voorstellen

We vinden het leuk als je je hier even voorstelt, iets vertelt over de door jou gebruikte machine(s) en software, en hoeveel ervaring je hebt met machinaal borduren.
Anti-spam maatregel: Nieuwe gebruikers kunnen alleen hier een berichtje plaatsen.
Plaats reactie
Phoenix45

Even voorstellen

Bericht: # 160443Bericht Phoenix45
09-06-2021 18:40

Hierbij wil ik me even voorstellen. Ik ben Petra, afgelopen week heb ik mijn borduurmachine weer herontdekt... Toen de kinderen klein waren (dus zeg maar 15 jaar geleden, de tijd vliegt!!!! ) heb ik heel veel gebruik gemaakt van mijn borduurmachine. Afgelopen week heb ik zowaar een jurk gemaakt én een patroontje geborduurd. Het gevolg was dat mijn hart weer sneller ging kloppen, ik wil weer met mijn machine aan de slag.
De borduurmachine die ik heb is een Husqvarna Rose. Ik heb ‘m dus al heel wat jaren, maar de machine deed het gisteren nog prima én ik wist nog hoe het allemaal moest qua verstevigen enz.
Nu heb ik wel een aantal vragen waar ik tegen aan loop. Jaren geleden had ik van Husqvarna borduurprogramma’s en ook het programma “Embird”. Dat kan ik me nog herinneren.

Ik wil nu eens kijken wat het handigste is om aan te schaffen om mijn patronen (die ik gelukkig nog heb) opnieuw te kunnen gebruiken. Op dit forum hoop ik hierover informatie te kunnen vinden, ook wat betreft in combinatie met ios (Apple).

Groetjes,

Petra

Ath
Site Admin

Re: Even voorstellen

Bericht: # 160444Bericht Ath
09-06-2021 22:37

Dag Petra,

Welkom op het forum.
Helaas is het de laatste tijd wat rustig hier, maar er is nog steeds veel nuttige informatie te vinden hoor.
Voor zover ik weet zijn a) hier maar weinig borduursters/ders die met Apple apparatuur werken voor het bewerken van patronen, en b) is het aanbod op dat gebied ook relatief klein.

Veel plezier in het her-ontdekken van je hobby :)
/Ath

IngridL
Senior borduur(st/d)er

Re: Even voorstellen

Bericht: # 160445Bericht IngridL
12-06-2021 07:36

Welkom op het forum Petra. Je hebt tegenwoordig een aantal borduurprogramma's die geschikt zijn voor Apple, o.a. van Pfaff/Husqvarna, Bernina en Janome.

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”