Vreemde berichten?

Neem even een kopje koffie of thee (of niks) en babbel gezellig mee...
Plaats reactie
Ath
Site Admin

Vreemde berichten?

Bericht: # 160244Bericht Ath
05-12-2019 20:14

Allen,

De afgelopen dagen waren er een vrij groot aantal nieuwe gebruikers, met vreemde namen (en dito e-mail adressen), die rare berichten plaatsten in het forum. Spammers, een type internetgebruikers waar ik niet erg vrolijk van wordt :x

Door diverse maatregelen zijn deze aanmeldingen, en daarmee de vreemde berichten, nu ingedamd, wat echter wel wat meer beheer-actie vergt: Nieuwe aanmeldingen moeten stuk voor stuk worden bevestigd, of juist niet 8-), door een beheerder (of een moderator), en tevens mogen gebruikers die worden toegelaten niet meer direct een bericht plaatsen, behalve in de rubriek 'Voorstellen'.
Dit betekent helaas een wat hogere drempel voor nieuwe gebruikers die wèl geïnteresseerd zijn in machinaal borduren en dergelijke, maar zodra deze aanmeld-'ceremonie' is doorlopen zijn er verder geen belemmeringen meer voor die gebruiker. Alles zoals wij dat al bijna 10 jaar :!: gewend zijn.

NB.: Ik heb de volgorde van de rubrieken weer enigszins in de oorspronkelijke volgorde proberen te zetten, na de migratie van het forum was de boel nogal gehusseld...

In de verwachting dat dit 'gedoe' snel weer over zal gaan,
groet,
/Ath

Jubelientje
Optima Forma

Re: Vreemde berichten?

Bericht: # 160245Bericht Jubelientje
05-12-2019 22:43

Hartelijk dank voor je computerwerk.
Wat zouden we moeten doen zonder je kennis en inzet!
Wie zich verliest in zijn passie,
is minder verloren dan wie zijn passie verliest.

A.S
Super Borduur(st/d)er

Re: Vreemde berichten?

Bericht: # 160246Bericht A.S
06-12-2019 20:55

Ath dit lijkt me goed. Zulke berichten worden we ook niet vrolijk van . Maar ik zie als moderator niets meer staan waar ik berichten mee kan verwijderen . Dat stond in het vorige forum wel misschien kun je dat ook eens uitzoeken.

Annie
Husqvarna Designer Ruby Royale
6D Premier Embroidery Sytem.
Janome Memory Craft 9400 QCP
Husqvarna Opal 690Q

http://annie.scholing-online.nl/

Plaats reactie

Terug naar “Kletspraat”