Janome Digitizer MBX v5 te koop

Customizer
Digitizer Pro
Scan & Sew
Plaats reactie
tveldik
Undercover

Janome Digitizer MBX v5 te koop

Bericht: # 157228Bericht tveldik
24-01-2018 20:32

Ik heb een nieuw pakket van de volledige versie liggen van Digitizer MBX v5
Dit is de volledige versie in doos met cd, boekje en de originele product-code.
Software is geheeld nieuw en niet geïnstalleerd geweest.
Op dit moment kost deze versie nog 1299 euro.
Kijk maar eens via deze link https://www.bekkersnaaimachines.nl/a-3 ... r-mbx-v5/

Heeft u interesse dan hoor ik dit graag.

Eventueel ben ik ook in tegen het ruilen van een borduurmachine.
Hier moet wel de min eisen van zijn.

Een usb aansluiting en groter kunnen borduren dan 10x10

Iemand interesse

Groet Tonnie

IngridL
Senior borduur(st/d)er

Bericht: # 157230Bericht IngridL
25-01-2018 07:46

Mag ik de vraagprijs weten.

tveldik
Undercover

Bericht: # 157231Bericht tveldik
25-01-2018 12:56

IngridL schreef:Mag ik de vraagprijs weten.
Er zijn veel mensen alleen geïnteresseerd naar de prijs en niet in aankoop.
Als u echt serieus interesse heeft voor kopen dan zou u eerst een redelijk bod kunnen doen.
Een pakket wat 1300€ kost koop je bijv niet voor een prikkie.
Dus bent u serieus dan hoor ik graag wat u er voor over heeft en via PB kunnen we eventueel onderhandelen.
Hoop op u begrip.

Groet Tonnie

tveldik
Undercover

Bericht: # 157251Bericht tveldik
27-01-2018 08:03

IngridL schreef:Mag ik de vraagprijs weten.

Ziet u nu wel dat ook bij u het u alleen gaat om de prijs te weten.
U heeft nadien geen enkele reactie gegeven.
Als u totaal niet de intensie heeft om een pakket te kopen reageer dan niet.
Sorry voor mijn uitdrukkingen maar zo zie ik het wel.
Groet Tonnie

IngridL
Senior borduur(st/d)er

Bericht: # 157270Bericht IngridL
28-01-2018 07:53

Nou nou, het kan ook iets minder, vraag mij altijd af waarom mensen zo reageren zoals jij nu doet als je naar de prijs vraagt. Is niets geheimzinnigs aan lijkt mij.

tveldik
Undercover

Bericht: # 157273Bericht tveldik
28-01-2018 09:27

IngridL schreef:Nou nou, het kan ook iets minder, vraag mij altijd af waarom mensen zo reageren zoals jij nu doet als je naar de prijs vraagt. Is niets geheimzinnigs aan lijkt mij.

Niet persoonlijk bedoeld maar is gewoon vervelend dat mensen alleen maar willen weten wat de prijzen zijn en eigenlijk geen eens het product willen kopen. Er staat niet voor niets bieden. Dit doe je met name om te kijken of er animo voor is.
En geheim is het niet maar ga alleen in onderhandeling als er serieus interesse is.
Iemand die veel geld willen uitgeven voor de software zouden er voordelig aan kunnen komen.
Maar sommigen willen in dit geval een pakket van 1300€ hebben voor 200€ en dat gaat niet.
De volle pond is ook niet de bedoeling maar een fikse korting is mogelijk.
Sorry nogmaals dat u het anders opvat als bedoeld.
Groet Tonnie

tveldik
Undercover

Bericht: # 157274Bericht tveldik
28-01-2018 10:04

IngridL schreef:Nou nou, het kan ook iets minder, vraag mij altijd af waarom mensen zo reageren zoals jij nu doet als je naar de prijs vraagt. Is niets geheimzinnigs aan lijkt mij.

Niet persoonlijk bedoeld maar is gewoon vervelend dat mensen alleen maar willen weten wat de prijzen zijn en eigenlijk geen eens het product willen kopen. Er staat niet voor niets bieden. Dit doe je met name om te kijken of er animo voor is.
En geheim is het niet maar ga alleen in onderhandeling als er serieus interesse is.
Iemand die veel geld willen uitgeven voor de software zouden er voordelig aan kunnen komen.
Maar sommigen willen in dit geval een pakket van 1300€ hebben voor 200€ en dat gaat niet.
De volle pond is ook niet de bedoeling maar een fikse korting is mogelijk.
Sorry nogmaals dat u het anders opvat als bedoeld.
Groet Tonnie

jobi
Super Borduur(st/d)er

Bericht: # 157275Bericht jobi
28-01-2018 15:27

Ik vind het een fantastisch programma, waarom verkoop je het eigenlijk?
Lukt het niet er mee te werken of heb je nu een ander programma?
Er is van een vroegere versie een nederlandse handleiding gemaakt daar heb je bij deze versie ook profijt van mocht dat de reden zijn, niet iedereen weet dat..
Groetjes, Joke.

Machine: Brother PR600
Software: Digitizer MBX V5.5 - BuzzEdit en Buzztools.

tveldik
Undercover

Bericht: # 157276Bericht tveldik
28-01-2018 15:51

jobi schreef:Ik vind het een fantastisch programma, waarom verkoop je het eigenlijk?
Lukt het niet er mee te werken of heb je nu een ander programma?
Er is van een vroegere versie een nederlandse handleiding gemaakt daar heb je bij deze versie ook profijt van mocht dat de reden zijn, niet iedereen weet dat..
waarom ik het wil verkopen:

Ten 1e ben het er mee eens dat het een schitterend programma is, maar heb op dit moment een oudere versie van PES waar ik mij mee kan redden.
Ik heb tot nu maar een Brother PE180D Disney machine waar je niet zoveel mee kan. gelukkig heb ik een PE-Design reader/writer gekocht van iemand waar ik ontwerpjes mee kan verzenden naar een kaart en in de machine laden.
Deze machine kan maar max. 10x10 afbeeldingen verwerken en wil dus graag een andere machine aanschaffen met usb en groter dan 10x10
Dit kost een hoop centjes en wil dus Digitizer verkopen en deels hiervan een andere machine aanschaffen.
Het pakket is nieuw en nooit gebruikt en heb deze overgenomen van iemand om in de toekomst mee te werken.
Echter of ik houd het pakket en mijn oude machine of verkoop dit pakket en koop een uitgebreidere machine die veel meer kan en waar ik niet echt gebonden ben aan zo'n uitgebreid pakket. Iemand die graag Jamone Digitizer MBX v5 zou willen kopen kan hier dus een stuk goedkoper aankomen door mijn pakket over te nemen wat ook nieuw is. Maar goed, lang verhaal maar hoop dat je het een beetje begrijp en snapt waarom.

Groet Tonnie

jobi
Super Borduur(st/d)er

Bericht: # 157277Bericht jobi
28-01-2018 16:39

Ja ik snap het, ik kan iedereen het programma aanraden je kunt er zoveel mee
Groetjes, Joke.

Machine: Brother PR600
Software: Digitizer MBX V5.5 - BuzzEdit en Buzztools.

Plaats reactie

Terug naar “Janome”