digitizer JR herkent usb stick niet meer

Customizer
Digitizer Pro
Scan & Sew
Plaats reactie
annelotje
Behulpzaam

digitizer JR herkent usb stick niet meer

Bericht: # 49511Bericht annelotje
13-11-2011 16:27

Ik ben hier al de hele dag mee bezig en ik krijg het niet voor elkaar. Hopelijk weet iemand hier waar het aan ligt..

Gisteren herkende het programma mijn usb stick nog wel en kon ik dus klikken op het icoontje en dan Write to Card zodat ik mn patronen kon laden op mn borduurmachine. Nu is dat icoontje grijs en niet meer aan te klikken.
Ook bij external media is het niet meer aan te kiezen. Hoe kan dit?

Ik heb gemerkt dan mijn computer met het wisselen van usb poorten mijn externe harde schijf een andere naam had gegeven. Dit heb ik inmiddels weer gewijzigd. Zou het kunnen dat hij de usb stick ook een andere naam heeft gegeven en dat ie daarom niet meer herkent wordt?

Iemand enig idee?

annelotje
Behulpzaam

Bericht: # 49521Bericht annelotje
13-11-2011 17:41

pffff het duurt even maar dan heb je ook wat hihi. Het is gelukt!! Geen idee wat ik nou al die tijd fout heb gedaan maar het werkt gelukkig weer!

Morgen maar even naar een fourniturenzaak want ik moet nog een heleboel spulletjes inslaan. Ik zou bij de levering ondergaren en verschillende soorten stoffen voor de achterkant krijgen maar die waren ze vergeten. Die krijg ik natuurlijk wel nageleverd maar dan kan ik de komende paar dagen mn nieuwe speeltje niet uitproberen hihi

Plaats reactie

Terug naar “Janome”